Dvoračky 14.11

Jelikož uvěznění a nemožnost ubytování jinde než v domácím vězení stále přetrvává, vzali jsme za vděk jednodenním výjezdem do Krkonoš. Cílem se stal Horský hotel Štumpovka a horská bouda Dvoračky, kde jsme měli v tuto dobu s Karlem a Zdenou trávit prodloužený víkend. Ráno v 7h jsme vyrazili autem za typicky podzimního počasí směr Rokytnice nad Jizerou. Před 9h parkujeme na parkovišti P1, které je zároveň jediné v provozu. Oproti zprávám z internetu je cena víc jak příznivá, 50Kč/den. Přezutí do pohorek a vzhůru do kopců, které jsme, možná naštěstí, díky mlze vůbec neviděli. Cesta byla v pohodě, jen pořád do kopce 🙂 . Za hodinku jsme na Skácelce 905m a za další v cíli 1 140m. Tady je už mlha prakticky tak hustá, že jsem chatu málem přehlédl. Na terase již sedí několik turistů (stejných magorů jako jsme my) neboť vydávací okénko je v provozu. Za pár minut již také sedíme a chválíme krkonošské kyselo s domácí houskou. Zapijeme svým čajem a kávou, prohodíme pár slov s ostatními turisty a pokračujeme dál do mlhy. Sestupujeme lesy krásně zbarvenými podzimními barvami přes sedlo Pod Dvoračkami 1 026m, kde unešeni tou nebývalou krásou blbě odbočíme a kráčíme (výjimečně opět z kopce) k Huťskému potoku 900m. Následuje otočka a zpět na předem vytyčenou trasu (pro změnu do kopce). V sedle volíme již správnou odbočku a klesáme až k osadě Františkov, kde obdivujeme krásu krkonošských chalup. Cestou potkáváme poměrně dost turistů, různých věkových kategorií, mladí, starší, nejstarší což nás těší. V Krkonoších jsme byli letos po druhé, a opět velká spokojenost, jen je škoda, že jen na otočku.